Jaarverslag CBK Zeeland 2019

JV 2019 Banner

De cijfers van 2019 waren nog nooit zo vroeg door de accountant gecontroleerd en ik moet vaart zetten achter de inhoudelijke verantwoording. Toch heb ik de oude versie doorgescheurd. Het moment, maart 2020, valt samen met de sluiting van alle culturele instellingen en scholen. Het voelt onwezenlijk alle berichten en besluiten die op dit moment over de gehele wereld genomen worden om sociale contacten tot een minimum te beperken. Alles om het Coronavirus het hoofd te bieden.

Kathrin Ginsberg
directeur bestuurder CBK Zeeland

Lees verder in het jaarverslag...

JV banner papier?

Liever een papieren versie van het jaarverslag?

Mail naar info@cbkzeeland.nl en wij bezorgen u graag een exemplaar.

Op deze pagina ziet u enkele fragmenten uit het jaarverslag.

JV 2019 banner BK & V

ZOMERATELIER 2019 – STATE OF RATIO

Ook in deze dertiende editie is onze tentoonstellingsruimte aan de Balans tijdelijk een open studio, waar kunstenaars opeenvolgend een week werken aan een tijdelijk kunstwerk voor de ruimte.

zomeratelier 2019 - deelnemers
zomeratelier 2019 deelnemers 2

Deelnemende kunstenaars Zomeratelier 2019
_______________________________________________________________________________

Lamp&Kap

De jaarlijkse presentatie van en voor Zeeuwse vormgevers heeft dit jaar de lamp in al zijn verschijningen als onderwerp. Acht kunstenaars en vormgevers reageerden op de open oproep en hebben hun licht laten schijnen over de mogelijkheden van verlichting.

JV 2019 banner-architectuur

KICK-OFF - POP DOWN|MELT UP

De KICK-OFF heeft tot doel om (een aanzet tot) fictieve toekomstbeelden te ontwerpen. Deze toekomstbeelden zijn onderdeel van de zoektocht, nu en in latere fases van PD/MU, naar nieuwe woorden en beelden om een toekomst dichterbij te brengen waar we vol overtuiging voor kunnen tekenen, dwars tegen de destructie van de aarde en verdeling in de samenleving in.

Kikc Off PDMU

Benieuwd naar wat we nog meer hebben gedaan?

Lees verder in het digitale jaarverslag 2019.

JV 2019 vk